Διαθέτεις εμπειρία σε θέσεις Customer Support/Sales Support;
Διαθέτεις ισχυρές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και ψάχνεις για μια νέα επαγγελματική πρόκληση;
Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Υπάλληλο Υποστήριξης/Customer Support (Εταιρικής Κάρτας).
📌 Τοποθεσία: Μαρούσι
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης
Με τι θα ασχοληθώ;
Ως Υπάλληλος Υποστήριξης/Customer Support (Εταιρικής Κάρτας), θα είσαι υπεύθυνος για την αποτελεσματική διαχείριση ζητημάτων-αιτημάτων που σχετίζονται με εταιρικές κάρτες, ενώ θα συνεργάζεσαι στενά με άλλες ομάδες και πελάτες.
Πιο συγκεκριμένα:
- Επικοινωνία με πελάτες για τη διαχείριση σύνθετων τεχνικών προβλημάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία των καρτών, όπως έκδοση/ακύρωση καρτών, προβλήματα συναλλαγών, καθοδήγηση/εκπαίδευση νέων χρηστών, κ.λπ.
- Συνεργασία με τους παρόχους των συστημάτων εταιρικής κάρτας για τη διασφάλιση της τεχνικής λειτουργίας των καρτών.
- Συνεργασία με το τμήμα Customer Experience για την υποστήριξη της σύνδεσης των εταιρικών καρτών με τα προγράμματα LOYALTY.
- Συνεργασία με το τμήμα IT σε βασικά τεχνικά projects, όπως η ανάπτυξη νέων prepaid καρτών, ψηφιακή ενσωμάτωση νέων πελατών, και eMobility projects.
- Διαχείριση διεθνών πελατών.
- Επικοινωνία με πελάτες που ενδιαφέρονται για την αγορά Gift cards.
Requirements
- Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Οικονομικά.
- Επιθυμητή προϋπηρεσία 3-5 ετών σε υποστήριξη πωλήσεων (customer service).
- Πολύ καλή γνώση MS Office και Αγγλικών.
- Εξαιρετικές οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες.
- Ικανότητα ομαδικής συνεργασίας, πρωτοβουλίας, και οργάνωσης.
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία.
- Multitasking.
Benefits
✔️ Σταθερός μηνιαίος μισθός
✔️ Θέση Parking
✔️ Παροχή γεύματος
👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:
Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.