- Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σου χαρακτηριστικά; 🗣️ 💬
- Διαθέτεις ή επιθυμείς να αποκτήσεις εμπειρία στη διαχείριση πελατειακών ζητημάτων; ☎️📞
- Φαντάζεσαι την εξέλιξη σου σε ένα ρόλο με κύρια χαρακτηριστικά τη διαπραγμάτευση και την εύρεση λύσεων; 📈 ✨
Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, εταιρείας διαχείρισης χαρτοφυλακίου οφειλών στο ρεύμα, επικοινωνιακούς εκπροσώπους, οι οποίοι θα στελεχώσουν θέσεις Υπαλλήλων Εξυπηρέτησης Οφειλών ΔΕΗ.
📌 Τοποθεσία: Μαρούσι (Παρέχεται εταιρικό πούλμαν)
📍 Μοντέλο εργασίας: Πρωινή απασχόληση Δ-Π 09.00-17.00 & 11.00-19.00 (μία εβδομάδα το μήνα)
Τι θα χρειαστεί να κάνεις:
Οι κάτοχοι του ρόλου θα αναλάβουν την τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες που παρουσιάζουν οικονομικές εκκρεμότητες σε λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας και συγκεκριμένα:
- Ενημέρωση των οφειλετών όσον αφορά το ύψος του ανεξόφλητου ποσού
- Διενέργεια διακανονισμού για τη ρύθμιση της οφειλής
- Συμβουλευτική καθοδήγηση για την ανάπτυξη πλάνου αποπληρωμής
- Παρακολούθηση της πορείας καταβολής του ποσού
Τι αναζητούμε:
- Επιθυμητή εμπειρία (τουλάχιστον 6 μήνες) σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (Εξυπηρέτησης, Πώλησης, Διαχείρισης Παραπόνων και Ληξιπρόθεσμων Οφειλών) θα εκτιμηθεί
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική αντίληψη
- Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης πελατών και εύρεσης λύσεων
- Αίσθημα υπευθυνότητας κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
Πακέτο αποδοχών και παροχών:
💰 Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
💳Εταιρικές παροχές (γυμναστήριο, κομμωτήριο, διατροφολόγο)
🚌Εταιρικό Λεωφορείο
📚Συνεχής εκπαίδευση πάνω στο αντικείμενο της εργασίας
📍💻Δυναμικό περιβάλλον εργασίας με σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό
👥 Τα στάδια πρόσληψης περιλαμβάνουν:
Αν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα σου αυτός ο ρόλος, μη διστάσεις να υποβάλεις απευθείας αίτηση. Οι σύμβουλοί μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις παραπάνω απαιτήσεις για να προγραμματίσουν συνέντευξη.