- Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σου χαρακτηριστικά;
- Επιθυμείς μακροπρόθεσμα να εργάζεσαι αποκλειστικά με τηλεργασία;
- Φαντάζεσαι την εξέλιξη σου μέσα σε ένα μεγάλο όμιλο;
Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ, τότε κάνε την αίτηση σου τώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα της 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας της Vodafone, κορυφαίου ομίλου τηλεπικοινωνιών.
Καθεστώς εργασίας: 5νθημερη, 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα-Κυριακή, κυλιόμενο ωράριο.
Αμειβόμενη Εκπαίδευση σε σταθερό πρωινό ωράριο (09:00-17:00)
Τοποθεσία: Μακρυγιάννη 88 Αγ. Ιωάννης, Ρέντης (Εταιρικό πούλμαν από το Μετρό Ελαιώνα)
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση, κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων
- Αναλυτική ενημέρωση και παροχή πληροφοριών σε θέματα λογαριασμών πελατών της εταιρείας
- Διατήρηση της ήδη υπάρχουσας σχέσης εμπιστοσύνης και ενεργή συνεισφορά στη καλή συνεργασία που διέπει την εταιρεία και το πελατολόγιο της
- Πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσης δεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση καθώς και επιμελή τήρηση αρχείου
Requirements
Προφίλ Υποψηφίου:
- Απόφοιτος/η Λυκείου
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατών ιδανική (όχι απαραίτητη)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πελατοκεντρική προσέγγιση
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ
- Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
Benefits
Πακέτο Αποδοχών:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
- Αποκλειστική τηλεργασία μετά τους πρώτους 6 μήνες
- Αμειβόμενη εκπαίδευση
- Προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης εντός πολυεθνικού ομίλου τηλεπικοινωνιών
- Σύγχρονοι, νεανικοί & ευχάριστοι χώροι εργασίας