- Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σου χαρακτηριστικά; 💬
- Επιθυμείς να εργάζεσαι αποκλειστικά με τηλεργασία;🏠 💻
- Φαντάζεσαι την εξέλιξη σου μέσα σε ένα μεγάλο όμιλο; 🚀
Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ, τότε κάνε την αίτηση σου τώρα για να ενταχθείς και εσύ στo τμήμα της 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας της Vodafone, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών.
📌Τοποθεσία: Αγ. Ι. Ρέντης (παρέχεται εταιρικό όχημα από και προς το μετρό του Ελαιώνα)
⏰Καθεστώς εργασίας: 5νθημερη και 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα-Κυριακή μεταξύ 07:30- 23:30
📖Εκπαίδευση: Αμειβόμενη, σε σταθερό πρωινό ωράριο (09:00-17:00)
📍 Μοντέλο εργασίας: Δυνατότητα remote απασχόλησης
Τι θα χρειαστεί να κάνεις:
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση, κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων
- Αναλυτική ενημέρωση και παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών σε πελάτες της εταιρείας
- Διατήρηση της ήδη υπάρχουσας και ενεργή συνεισφορά στη σχέση εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας που διέπει την εταιρεία και το πελατολόγιο της, βασιζόμενοι στην πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσης δεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση καθώς και επιμελή τήρηση αρχείου
Τι αναζητούμε:
- Απόφοιτος/η Λυκείου 🎓
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατών ιδανική (όχι απαραίτητη)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική προσέγγιση
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ 💻
- Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας 👥
Πακέτο αποδοχών και παροχών:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων 🏆
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης εντός μίας πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών ✨ 📞
- Σύγχρονοι, νεανικοί & ευχάριστοι χώροι εργασίας
👥 Τα στάδια αξιολόγησης περιλαμβάνουν:
- Αν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα σας αυτός ο ρόλος, μη διστάσετε να υποβάλετε απευθείας αίτηση. Οι σύμβουλοί μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις παραπάνω απαιτήσεις για να προγραμματίσουν συνέντευξη.
- Όσον αφορά τα επόμενα βήματα, θα υπάρξει 1 ακόμη συνεντεύξη με την εταιρεία/πελάτη διαδικτυακά.
#Empoweringtalent #WebelieveinTalent #ManpowerGroupGreece