- Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σου χαρακτηριστικά;
- Επιθυμείς να εργάζεσαι αποκλειστικά με τηλεργασία;
- Φαντάζεσαι την εξέλιξη σου μέσα σε ένα μεγάλο όμιλο;
Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ, τότε κάνε την αίτηση σου τώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα της 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας της Vodafone, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών.
Καθεστώς εργασίας: 5νθημερη και 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 08:00 έως 22:00 και Σάββατο-Κυριακή, 09:00 έως 17:00.
Εκπαίδευση: Αμειβόμενη, σε σταθερό πρωινό ωράριο (09:00-17:00)
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση, κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων
- Αναλυτική ενημέρωση και παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών σε πελάτες της εταιρείας
- Διατήρηση της ήδη υπάρχουσας και ενεργή συνεισφορά στη σχέση εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας που διέπει την εταιρεία και το πελατολόγιο της, βασιζόμενοι στην πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσης δεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση καθώς και επιμελή τήρηση αρχείου
Requirements
- Απόφοιτος/η Λυκείου
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατών ιδανική (όχι απαραίτητη)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική προσέγγιση
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ
- Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
Benefits
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης εντός μίας πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών
- Σύγχρονοι, νεανικοί & ευχάριστοι χώροι εργασίας