Περιγραφή εργασίας
Restaurant Junior Assistant Accountant / ADMIN
Η Premier Capital Hellas, ο διαχειριστής 35 εστιατορίων McDonald's στην Ελλάδα, επιδιώκει να προσλάβει έναν Junior Assistant Accountant / ADMIN στην Αθήνα, για να ενταχθεί στην ομάδα που προσφέρει περήφανα την εμπειρία McDonald's σε χιλιάδες επισκέπτες όλη μέρα, κάθε μέρα.
Η PREMIER CAPITAL HELLAS στην ΕΛΛΑΔΑ
Η Premier Capital Hellas στην Ελλάδα αποτελείται από μια ομάδα 1.700 ατόμων. Η εταιρεία είναι μέρος της Premier Capital plc, του Αναπτυξιακού Δικαιοδόχου για τα McDonald's στην Εσθονία, την Ελλάδα, τη Λετονία, τη Λιθουανία, τη Μάλτα και τη Ρουμανία, που λειτουργεί 190 εστιατόρια, συμπεριλαμβανομένων πολλών λειτουργιών όπως, McDrive, McDelivery και McCafé, και απασχολεί 11.000+ άτομα. Περισσότερες από 77 εκατομμύρια συναλλαγές (αριθμός επισκεπτών) πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στις έξι αγορές.
Η Premier Capital plc είναι η επιχείρηση της McDonald's εντός της Hili Ventures, ο όμιλος που ασχολείται με την εξυπηρέτηση και λιανική πώληση τροφίμων, την ακίνητη περιουσία και τη φιλοξενία και τη ναυτιλία, τη μηχανική και την τεχνολογία σε 11 χώρες σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική με μια ομάδα άνω των 12.000+ ατόμων. Η Hili Ventures είναι περήφανος συνεργάτης της Apple, Konecranes, McDonald's, Microsoft, NCR, Six Senses και πολλών άλλων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων.
Ο ΡΟΛΟΣ
Με έδρα την Αθήνα, ο υποψήφιος θα αναφέρεται σε καθορισμένο Διευθυντή Εστιατορίου και θα είναι υπεύθυνος για την υποστήριξη και βοήθεια του Διευθυντή Εστιατορίου στη διαχείριση και τον συντονισμό των δραστηριοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού και των Λογιστικών.
Θα είναι υπεύθυνος για:
Εισαγωγή λογιστικών καταγραφών, τιμολογίων και άλλων δεδομένων για το P&L του εστιατορίου σε συνεργασία με το Λογιστήριο των Κεντρικών Γραφείων, συμφωνίες λογαριασμών γενικής λογιστικής (απογραφές, αποθέματα, κλπ.)
Η αρχειοθέτηση προσωπικών εγγράφων των εργαζομένων
Προετοιμασία όλων των εγγράφων για τη διαδικασία πρόσληψης ή αποχώρησης
Συμμετοχή στη σύνταξη ημερήσιων, μηνιαίων, τριμηνιαίων και ετήσιων αναφορών διαχείρισης
Υποστήριξη των τμημάτων Λειτουργίας, Ανθρώπινου Δυναμικού, Οικονομικών και Λογιστικών για τη διασφάλιση της τήρησης όλων των προθεσμιών
Εξωτερικά καθήκοντα (ανάγκες γραφείου, αρχές, δημόσιες υπηρεσίες κ.λπ.) όταν χρειάζεται
ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Πτυχίο στη Λογιστική ή σε σχετικό Επιχειρηματικό τομέα
Τουλάχιστον 1-2 χρόνια προϋπηρεσία ως λογιστής ή βοηθός λογιστή
Άριστη γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, με εξαιρετικές προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές ικανότητες.
Ισχυρή γνώση των εφαρμογών MS Office, με έμφαση στην εξοικείωση με το Excel
Κάτοχος άδειας οδήγησης, όχημα/μοτοσυκλέτα
Ικανότητα εκτέλεσης καθηκόντων υπό αυστηρές προθεσμίες
Δυνατότητα ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων, με ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας.
Οι ενδιαφερόμενοι προσκαλούνται να συμπληρώσουν τη Φόρμα Εργασίας ή/και να στείλουν Βιογραφικό Σημείωμα.
Οι αιτήσεις θα αντιμετωπίζονται με απόλυτη εχεμύθεια.