- Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σου χαρακτηριστικά;
- Επιθυμείς να εργάζεσαι στο μέλλον αποκλειστικά με τηλεργασία;
- Φαντάζεσαι την εξέλιξη σου μέσα σε ένα μεγάλο όμιλο;
Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ, τότε κάνε την αίτηση σου τώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα της 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας της Vodafone, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών.
Για τους πρώτους 6 μήνες θα εργαστείς δια ζώσης και στην συνέχεια παρέχεται η δυνατότητα εργασίας από το σπίτι σου.
Καθεστώς εργασίας: 5νθημερη και 8ωρη απασχόληση , Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00-17:00
Εκπαίδευση: Αμειβόμενη, σε σταθερό πρωινό ωράριο
Τοποθεσία: Αγ. Ι. Ρέντης (παρέχεται εταιρικό όχημα από και προς το μετρό του Ελαιώνα)
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων & εξερχόμενων κλήσεων σε προσωπικό πελατολόγιο (οικιακοί πελάτες) με σκοπό την ανάδειξη αναγκών, ανανέωση συμβολαίων και παροχή προσωποποιημένων λύσεων τηλεπικοινωνίας, προσαρμοσμένα στον εκάστοτε πελάτη
- Αναλυτική ενημέρωση και παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών σε πελάτες της εταιρείας
- Διατήρηση της ήδη υπάρχουσας και ενεργή συνεισφορά στη σχέση εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας που διέπει την εταιρεία και το πελατολόγιο της, βασιζόμενοι στην πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσης δεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση καθώς και επιμελή τήρηση αρχείου
Requirements
- Απόφοιτος/η Λυκείου
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 6 μηνών σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατών (απαραίτητη)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική προσέγγιση
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ
- Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
Benefits
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
- Αποκλειστική τηλεργασία μετά τους πρώτους 6 μήνες
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης εντός μίας πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών
- Σύγχρονοι, νεανικοί & ευχάριστοι χώροι εργασίας