Premium Customer Advisors (Remote Πρωινό Σταθερο Ωράριο)
Η Atlas, μια εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:
Premium Customer Advisors (Remote Πρωινό Σταθερο Ωράριο)
Περιγραφή Θέσης
Οι κάτοχοι των θέσεων θα εργάζονται αποκλειστικά εξ αποστάσεως ακολουθώντας ένα σταθερό πρωινό ωράριο Δευτέρα-Παρασκευή και θα είναι υπεύθυνοι για τα παρακάτω:
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση Premium Πελατών της εταιρείας
• Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων αιτημάτων
• Καταγραφή και διαχείριση των πληροφοριών των πελατών στο CRM σύστημα της εταιρείας
Προφίλ Υποψηφίων
• Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
• Άριστη χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
• Απαραίτητη προϋπηρεσία σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων
• Εξοικείωση με τη χρήση εφαρμογών MS Office
• Ικανότητα multitasking και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
• Εξαιρετική ικανότητα στην επικοινωνία και στη διαπραγμάτευση
Παροχές Εταιρείας
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και bonus αποδοτικότητας
• Αμειβόμενη εκπαίδευση
• Full Remote Working
• Συνεχής εκπαίδευση
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Premium Customer Advisors (Remote Πρωινό Σταθερο Ωράριο)
Δημοσίευση 22/11/2024
|
Λήγει 30/11/2024
Περιγραφή θέσης εργασίας
Κριτήρια εργασίας
Τύπος εργασίας | Πλήρους απασχόλησης |
---|---|
Πόλεις | Ιωάννινα, Ιωαννίνων, Greece |