- Διαθέτεις έντονο ενδιαφέρον για το χώρο της μόδας; 📢👛
- Έχεις εμπειρία στη λιανική πώληση υποδημάτων, ρούχων ή αξεσουάρ; 👚👠
- Έχεις πάθος και όρεξη να παρέχεις στους πελάτες μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης ; 🧍♀️🧍♂️
Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Πωλητή/τρια Καταστήματος, για λογαριασμό πελάτη της, γνωστής αλυσίδας καταστημάτων με μακρά και δυναμική παρουσία στο χώρο της λιανικής πώλησης προϊόντων υπόδησης.
📌 Τοποθεσία: Γλυφάδα
⏰ ‘Ώρες & Ημέρες εργασίας : 5νθήμερο-8ώρο, κυλιόμενο σε ωράριο καταστημάτων
Τι θα χρειαστεί να κάνεις:
- Υποδοχή πελατών και διερεύνηση των αναγκών τους
- Επίτευξη πωλήσεων μέσα από στοχευμένη παρουσίαση των προϊόντων του καταστήματος
- Φροντίδα για μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης
- Παραλαβή εμπορευμάτων οργάνωσή τους εντός των χώρων του καταστήματος
- Τακτική παρακολούθηση για τυχόν ελλείψεις στα προϊόντα και παραγγελιοληψία
- Χρήση συστημάτων για αναζήτηση και καταχώρηση πληροφοριών
- Καθημερινή φροντίδα για την άριστη εικόνα του καταστήματος (τακτοποίηση, καθαριότητα κλπ)
Τι αναζητούμε:
- Προϋπηρεσία στην πώληση υποδημάτων θα εκτιμηθεί
- Εμπειρία στη Λιανική Πώληση (Ρούχα, Αξεσουάρ) απαραίτητη
- Ενδιαφέρον για τον χώρο της Υπόδησης θα αποτελέσει επιπρόσθετο προσόν
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών και των εφαρμογών του MS Office
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ευχάριστη, φιλική και εξυπηρετική προσέγγιση προς τους πελάτες
- Πελατοκεντρική αντίληψη και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Πακέτο αποδοχών και παροχών:
✔️ Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
💰 Βonus βάσει επίτευξή του στόχου του καταστήματος
📖 Συνεχής εκπαίδευση και υποστήριξη για επαγγελματική ανάπτυξη σε ένα ταχέως εξελισσόμενο ομαδικό περιβάλλον.
👥 Τα στάδια αξιολόγησης περιλαμβάνουν:
- Αν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα σου αυτός ο ρόλος, μη διστάσεις να υποβάλεις απευθείας αίτηση. Οι σύμβουλοί μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις παραπάνω απαιτήσεις για να προγραμματίσουν συνέντευξη.
- Όσον αφορά τα επόμενα βήματα, θα υπάρξει 1 ακόμη συνέντευξη με την εταιρεία/πελάτη είτε δια ζώσης.