Office Administrator (Αγία Παρασκευή) - Adecco Greece
Υποβολή εξωτερικά

Office Administrator (Αγία Παρασκευή)

Δημοσίευση 11/09/2024 | Λήγει 14/11/2024

Περιγραφή θέσης εργασίας


Office Administrator (Αγία Παρασκευή)


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό μεγάλης κατασκευαστικής εταιρείας, αναζητά ένα (1) δυναμικό άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Office Administrator (Αγία Παρασκευή)
Περιγραφή Θέσης
•Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών
•Παροχή γραμματειακής υποστήριξης για την ομαλή λειτουργία της εταιρίας
•Συντονισμός και προγραμματισμός συναντήσεων 
•Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
•Διαχείριση (λήψη, διανομή, προετοιμασία) εισερχόμενης & εξερχόμενης αλληλογραφίας/παραδόσεων/αποστολών
•Υποστήριξη επαγγελματικών ταξιδιών 
Προφίλ Υποψηφίου
•Απόφοιτος/η Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ 
•Απαραίτητη προϋπηρεσία 3 ετών σε ανάλογη θέση
•Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•Καλός χειρισμός Η/Υ και εφαρμογών MS Office 
•Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας 
•Ικανότητα προσαρμογής σε δυναμικό περιβάλλον 
Παροχές Εταιρείας
Άριστο και επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Adecco Greece

Adecco Greece

240 ενεργές αγγελίες

3.78

23 αξιολογήσεις

Ευκαιρίες καριέρας

Μισθολογικό πακέτο

Ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής

Management

Διαδικασίες και αξίες

Κριτήρια εργασίας

Τύπος εργασίας Πλήρους απασχόλησης
Πόλεις Αθήνα, Αττικής, Greece