Διαθέτεις εμπειρία σε θέσεις Customer Support/Sales Support;
Διαθέτεις εμπειρία σε παραγγελιοληψία και τμήματα εισαγωγών;
Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Imports & Customer Service Employee.
📌 Τοποθεσία: Kηφισιά
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης
Με τι θα ασχοληθώ;
Ως Υπάλληλος Imports ,Inventory & Customer Service employee , θα είσαι υπεύθυνος για τη διαχείριση εισαγωγών,την παραγγελιοληψία και την παροχή εξυπηρέτησης πελατών.
Πιο συγκεκριμένα:
- Διαχείριση αποθεμάτων
- Προγραμματισμός παραγγελιών και πρόβλεψη πωλήσεων
- Συνεργασία με βασικούς προμηθευτές και συντονισμός διαδικασίας αναπλήρωσης
- Εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένης της λήψης παραγγελιών, επίλυσης προβλημάτων & διαχείρισης παραπόνων
- Reporting
Requirements
- Πτυχίο (BSc) στα Οικονομικά, Μάρκετινγκ, engineering, Μαθηματικά ή συναφείς τομείς
- Εξαιρετική γνώση του MS Office
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
- Προχωρημένες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένης της ομαδικής εργασίας και συνεργασίας, με έμφαση στην επίτευξη αποτελεσμάτων
- Εξαιρετικές αριθμητικές, αναλυτικές και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, ικανότητα εύρεσης λύσεων και υλοποίησης καινοτόμων προσεγγίσεων
- Πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Ελληνικά και στα Αγγλικά
Benefits
Πακέτο Αποδοχών και Benefits:
✔️ Τicket vouchers
✔️ Iδιωτική ασφάλεια υγείας
👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:
- Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.