Αναζητάς το επόμενο επαγγελματικό σου βήμα και αγαπάς το χώρο της μόδας?
Έχεις την ευκαιρία να εργαστείς σε εταιρία κατασκευής και πώλησης πρωτότυπων χειροποίητων δημιουργιών κοσμημάτων και αξεσουάρ με παρουσία σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η ManpowerGroup Greece αναζητά για λογαριασμό πελάτη της δυναμικούς υποψηφίους που θα στελεχώσουν τη θέση της/του Customer Support Assistant στην περιοχή της Χαλκηδόνας Θεσσαλονίκης.
Ημέρες και Ωράριο απασχόλησης: 5νθήμερη & 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα έως Παρασκευή
📌 Περιοχές εργασίας: Χαλκηδόνα
📍 Μοντέλο εργασίας: Πλήρης απασχόληση, On-site
🖋️ Θα αναφέρεσαι στον: Υπεύθυνο πωλήσεων
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ερωτημάτων εξυπηρέτησης πελατών
- Διαχείριση παραγγελιών e-shop πελατών εξωτερικού
- Picking προϊόντων
- Ολοκλήρωση και αποστολή παραγγελιών
- Επικοινωνία με πελάτες εσωτερικού και εξωτερικού
- Δημιουργία ευκαιριών πωλήσεων που εξελίσσονται σε νέους πελάτες
- Διαχείριση παραπόνων πελατών, παροχή κατάλληλων λύσεων και εναλλακτικών εντός χρονικών περιθωρίων, μετέπειτα παρακολούθηση του ζητήματος προς επιβεβαίωση της επίλυσής του
- Τήρηση αρχείου της διάδρασης με τους πελάτες, επεξεργασία λογαριασμών πελατών και αρχειοθέτηση εγγράφων
Requirements
- Εμπειρία σε ανάλογη θέση στην εξυπηρέτηση Πελατών e-shop τουλάχιστον για 1 έτος
- Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο, πελατοκεντρική αντίληψη αλλά και θετικό τρόπο προσέγγισης των καθημερινών εργασιών και αντιμετώπισης των πιθανών προκλήσεων
- Έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο
Benefits
- Σύμβαση αορίστου χρόνου
- Άριστο περιβάλλον εργασίας
- Ικανοποιητικός μισθός
- Δυνατότες εκπαίδευσης και εξέλιξης