- Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σου χαρακτηριστικά;🗣️ 💬
- Διαθέτεις εμπειρία στη χρήση του SAP και έχεις διαχειριστεί αποτελεσματικά τη διαδικασία καταχώρησης παραγγελιών; 📝🎯
- Φαντάζεσαι την εξέλιξη σου μέσα σε ένα μεγάλο όμιλο;📈 ✨
Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της κορυφαίας πολυεθνικής εταιρείας που απασχολείται στον κλάδο των καπνικών προϊόντων αναζητά Customer Service Administrator.
📅 Πρόγραμμα εργασίας: Δευτέρα – Παρασκευή, σταθερό πρωινό ωράριο
📍 Μοντέλο εργασίας: Υβριδικό μοντέλο εργασίας
🎯 Σύμβαση: Ετήσια σύμβαση, με προοπτική ανανέωσης
Τι θα χρειαστεί να κάνεις:
- Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων
- Επεξεργασία και καταχώρηση παραγγελιών των πελατών στο σύστημα SAP
- Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα για την διασφάλιση της σωστής και έγκαιρης εκτέλεσης παραγγελιών
- Διευθέτηση προβλημάτων και παροχή πληροφοριών σχετικά με την εκτέλεση των παραγγελιών (καθυστερήσεις παράδοσης ή λάθη στην παραγγελία)
- Δημιουργία και σύνταξη μηνιαίων αναφορών και εκθέσεων
Τι αναζητούμε:
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 6 μηνών σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
- Προϋπηρεσία στον κλάδο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης θα ληφθεί υπόψιν
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας και εξοικείωση με ERP συστήματα (ιδανικά SAP) απαραίτητα
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Οργάνωση και προσοχή στην λεπτομέρεια
- Ομαδικό πνεύμα
Πακέτο αποδοχών και παροχών:
✔️ Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
➡️ Συμμετοχή σε πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης
📢 Προοπτική ανανέωσης της σύμβασης και απορρόφησης στο δυναμικό της εταιρίας
📖 Συνεχής εκπαίδευση και υποστήριξη για επαγγελματική ανάπτυξη σε ένα ταχέως εξελισσόμενο ομαδικό περιβάλλον
👥 Αν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα σου αυτός ο ρόλος, μη διστάσεις να υποβάλεις απευθείας αίτηση. Οι σύμβουλοί μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις παραπάνω απαιτήσεις για να προγραμματίσουν συνέντευξη.
#Empoweringtalent#WebelieveinTalent#ManpowerGroupGreece