Σου αρέσει η οργάνωση, η επικοινωνία και η παροχή ποιοτικής υποστήριξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας;
Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, εμπορική εταιρεία με ιατρικά είδη, Back Office Support Officer.
📌 Τοποθεσία: Αθήνα
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης
Με τι θα ασχοληθώ;
Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση και οργάνωση εσωτερικών διαδικασιών, την εξυπηρέτηση πελατών και τη συνεργασία με προμηθευτές.
Πιο συγκεκριμένα:
- Καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών, διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες και προμηθευτές.
- Έκδοση τιμολογίων και λοιπών παραστατικών, παρακολούθηση λογιστικών διαδικασιών.
- Σύνταξη και αποστολή προσφορών προς πελάτες.
- Υποστήριξη σε διαδικασίες συμμετοχής σε διαγωνισμούς.
- Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης εταιρικής επικοινωνίας, τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω email.
- Οργάνωση και τήρηση αρχείων.
- Υποστήριξη γενικών διοικητικών εργασιών.
Requirements
- Άριστη γνώση MS Office.
- Ευχέρεια στη χρήση ERP συστημάτων.
- Καλή γνώση Αγγλικών.
- Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες.
- Προσοχή στη λεπτομέρεια και αναλυτική σκέψη.
- Ικανότητα συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος.
Benefits
- Bonus Scheme.
- Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση.
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον.
👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:
Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.