Διαθέτεις οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες;
Θεωρείς ότι η σωστή διαχείριση είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας ομάδας;
Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Administration Officer.
📌 Τοποθεσία: Αθήνα
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης
Με τι θα ασχοληθώ;
Ως Administration Officer, θα είσαι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση των καθημερινών διοικητικών εργασιών και την υποστήριξη της ομάδας, με στόχο τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας και της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Πιο συγκεκριμένα:
- Προγραμματισμός ημέρας συνεργείων.
- Συλλογή δελτίων συντήρησης ημέρας.
- Συνεννόηση με τους τεχνικούς για τις εκκρεμότητες (π.χ. ανταλλακτικά, πρόσθετη επίσκεψη).
- Εύρεση ανταλλακτικών, κοστολόγηση επισκευών, αποστολή προσφορών συντήρησης ή επισκευής σε πελάτες/ Παρακολούθηση τιμολογίων και προσφορών.
- Τήρηση προγράμματος συμβάσεων συντήρησης.
- Έλεγχος στοκ αποθήκης συνεργείου.
- Υποστήριξη στη διαχείριση καθημερινών λειτουργιών.
- Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, emails και τηλεφωνικών κλήσεων.
- Οργάνωση και συντονισμός αρχείων και εγγράφων.
- Επικοινωνία με προμηθευτές και πελάτες για θέματα παραγγελιών, βλαβών και εξυπηρέτησης.
- Υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων και τεχνικών.
- Παρακολούθηση τιμολογίων και προσφορών.
Requirements
- Πτυχίο λυκείου ή τεχνικής κατεύθυνσης/τεχνικού κλάδου.
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
- Γνώση βασικών εργαλείων Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- Κάτοχος διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου.
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις.
- Επικοινωνιακές και συνεργατικές δεξιότητες.
- Προσοχή στη λεπτομέρεια.
- Συνέπεια, εργατικότητα και διάθεση για εξέλιξη.
Benefits
✔️ Bonus Scheme
✔️Ιδιωτική Ασφάλιση
✔️Κινητό τηλέφωνο
👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:
Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.