Μοιράσου
Τι ΔΕΝ είναι το Employer Branding;
Σήμερα ξεκινάμε μια σειρά από άρθρα με αντιστροφή ορισμών για θέματα που αφορούν το HR. Σε αυτό το άρθρο, συζητάμε τι είναι το employer branding—ένας ουσιαστικός παράγοντας για την προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων. Αλλά το σημαντικότερο, θα καλύψουμε τι ΔΕΝ είναι το employer branding, ειδικά το 2024, όταν όλοι οι εργαζόμενοι στην αγορά εργασίας αναζητούν αυθεντικότητα. Εδώ είναι…
7 Ορισμοί του Τι ΔΕΝ είναι το Employer Branding
1. Αξίες Γραμμένες στους Τοίχους της Εταιρείας και Μόνο Εκεί
Το employer branding ΔΕΝ είναι απλώς ένα σύνολο αξιών που εμφανίζονται στους τοίχους του γραφείου. Αν και η δήλωση αποστολής και οι αξίες είναι σημαντικές, πρέπει να ενσωματωθούν στην οργανωσιακή κουλτούρα και να τηρούνται από τους εργαζόμενους, όχι μόνο να παρουσιάζονται για να εντυπωσιάσουν τους επισκέπτες.
2. Αυτό που Εμείς, οι Άνθρωποι του HR, Λέμε ότι Είναι η Εταιρεία
Μια απλή αφήγηση που δημιουργείται από την ομάδα HR δεν μπορεί να διατηρήσει την αληθινή εικόνα μιας εταιρείας μακροπρόθεσμα. Πρέπει να αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα εντός του οργανισμού. Εάν οι εργαζόμενοι δεν αισθάνονται ότι οι δηλώσεις σχετικά με την εταιρεία είναι αυθεντικές, θα αντιλαμβάνονται το employer brand του εργοδότη ως ψεύτικο.
3. Ένα Λογότυπο
Το employer branding ΔΕΝ είναι απλώς ένα ελκυστικό λογότυπο ή ο σχεδιασμός των προωθητικών υλικών. Αν και το οπτικό branding είναι σημαντικό, είναι απλώς μια πτυχή που σχετίζεται με το marketing. Το employer branding αφορά θεμελιωδώς τις πραγματικές εμπειρίες των εργαζομένων και πώς αλληλεπιδρούν με τον οργανισμό.
4. Μια Βραχυπρόθεσμη Στρατηγική
Μια γρήγορη λύση για την προσέλκυση ταλέντων δεν μπορεί να αντικαταστήσει μια βιώσιμη στρατηγική employer branding. Είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία που απαιτεί συνεχή δέσμευση και περιοδικές αξιολογήσεις. Μια βραχυπρόθεσμη προσέγγιση μπορεί να αποφέρει προσωρινά αποτελέσματα, αλλά δεν θα χτίσει ένα ισχυρό και βιώσιμο employer brand.
5. Αποκλειστικά για Οικονομικά Οφέλη
Υψηλός μισθός = employer branding; Ναι και όχι. Οι σύγχρονοι εργαζόμενοι αναζητούν περισσότερα από απλώς μια οικονομική αποζημίωση. Η οργανωσιακή κουλτούρα, οι ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, η ισορροπία μεταξύ εργασίας και ζωής και το περιβάλλον εργασίας είναι επίσης ουσιαστικά για ένα ισχυρό employer brand και μια επιτυχημένη στρατηγική employer branding.
6. Έλλειψη Ανοχής στη Διαφορετικότητα
Όταν ο οργανισμός σας λέει ΟΧΙ στην πολιτιστική διαφορετικότητα, οι υποψήφιοι στην αγορά λένε ΟΧΙ στην οργανωσιακή κουλτούρα σας. Για ένα σύγχρονο employer brand, η διαφορετικότητα φυλής, φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού πρέπει να αποτελεί μέρος του. Μια προσέγγιση που δεν εκτιμά τη διαφορετικότητα μπορεί να οδηγήσει σε ένα ομοιογενές εργασιακό περιβάλλον που δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα της κοινωνίας και μπορεί να αποθαρρύνει τους υποψήφιους που αναζητούν ένα συμπεριληπτικό και πολυπολιτισμικό περιβάλλον εργασίας. Η ελκυστικότητα του brand του εργοδότη επηρεάζεται σημαντικά από την ικανότητα προώθησης και υποστήριξης της διαφορετικότητας μεταξύ των εργαζομένων, κάτι που κατανοούν καλά οι κορυφαίες εταιρείες. με ισχυρό employer branding.
7. Έλλειψη Αυθεντικότητας και Διαφάνειας
Το employer branding ΔΕΝ είναι να δημιουργήσεις μια ψευδή εικόνα ή να κρύψεις εσωτερικά προβλήματα. Η έλλειψη αυθεντικότητας και διαφάνειας μπορεί να οδηγήσει σε δυσπιστία μεταξύ των υπαλλήλων και των υποψηφίων. Είναι ουσιαστικό για το employer branding να είναι ειλικρινές και να επικοινωνεί τόσο τις θετικές πτυχές όσο και τις προκλήσεις του οργανισμού, για να οικοδομήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους εργαζόμενους και τους πιθανούς υποψήφιους. Πολλοί εργαζόμενοι σε εταιρείες στην Ελλάδα γράφουν ανώνυμες κριτικές για τις εταιρείες τους στο Poudouleveis.gr. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τώρα πιο εύκολο από ποτέ για έναν υποψήφιο να μάθει ποιο είναι το πραγματικό κλίμα σε μια εταιρεία στην οποία σκέφτεται να υποβάλει αίτηση.Η Λύση; Αυθεντικό
Employer Branding Βασισμένο στη Διαφάνεια
Σ' αυτήν την εποχή της ανάγκης για γνήσια αυθεντικότητα, αυτό που αναζητούν οι εργαζόμενοι σε οποιονδήποτε οργανισμό είναι η διαφάνεια. Το Poudouleveis.gr, η μεγαλύτερη κοινότητα εργαζομένων στην Ελλάδα, προσφέρει στους ειδικούς του HR μια αυθεντική λύση για το employer branding βασισμένη σε πραγματικές κριτικές που γράφονται ανώνυμα από εργαζόμενους.
Εάν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα το εργαλείο για το employer branding από το Poudouleveis.gr, πρέπει να ξέρετε ότι επιτρέπει στους επαγγελματίες του HR όχι μόνο να διαχειρίζονται την εργοδοτική τους εικόνα στο διαδίκτυο αλλά και να μετρούν τα αποτελέσματα των στρατηγικών του HR, ώστε να μπορούν να κάνουν προσαρμογές επιτόπου. Σας προσκαλούμε να κάνετε τα πρώτα βήματα προς ένα αυθεντικό και μετρήσιμο employer brand εδώ και στη συνέχεια να μας γράψετε στα social media για το πώς η λύση μας έχει συμβάλει στο employer brand του οργανισμού που εκπροσωπείτε.
Συμπέρασμα και Αριθμοί
Το employer branding ΔΕΝ είναι μια απλή ή επιφανειακή έννοια. Είναι μια σύνθετη και αυθεντική δέσμευση για την οικοδόμηση μιας σταθερής οργανωσιακής κουλτούρας βασισμένης στην αυθεντικότητα. Η κατανόηση του τι ΔΕΝ είναι το employer branding μας βοηθά να προσεγγίσουμε αυτή την έννοια με σαφήνεια και να δημιουργήσουμε στρατηγικές βασισμένες στη διαφάνεια που αποδίδουν πραγματικά στην προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων. Εδώ είναι μερικοί αριθμοί που υποστηρίζουν τις παραπάνω ιδέες:
- Η αγνόηση της διαφορετικότητας και της ένταξης στον εργασιακό χώρο μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το brand του εργοδότη. Το 77% των εργαζομένων είναι πιο πιθανό να παραμείνουν σε μια εταιρεία που δείχνει δέσμευση στη διαφορετικότητα και την ένταξη. (Jobylon)
- Μια έκθεση της Deloitte δείχνει ότι το 94% των εργαζομένων πιστεύει ότι είναι σημαντικό για τον οργανισμό τους να είναι διαφανής σχετικά με την κουλτούρα και τις αξίες του. Αυτό υποδηλώνει ότι μια προσέγγιση που βασίζεται στη διαφάνεια μπορεί να συμβάλει στη διατήρηση των εργαζομένων και να βελτιώσει το ηθικό. (Deloitte)
- Σύμφωνα με μια μελέτη της Universum, το 67% των εργαζομένων επιλέγουν να παραμείνουν σε μια εταιρεία που έχει μια κουλτούρα βασισμένη στην αυθεντικότητα και τις σαφείς αξίες. Αυτό δείχνει ότι ένα αυθεντικό employer brand μπορεί να ενισχύσει όχι μόνο την προσέλκυση ταλέντων αλλά και τη διατήρησή τους. (Universum)
Τώρα, σας αφήνουμε με μια σκέψη:
«Οι επιτυχημένες εταιρείες χτίζονται από ευτυχισμένους ανθρώπους.»
Richard Branson
Διαβάστε όλα τα άρθρα σχετικά με
Ανθρώπινη συμπεριφορά Οργανωτική Υπεροχή Εμπειρία εργαζομένων Branding εργοδότη Στατιστικά HR Σύμβουλος HRΜοιράσου
Αυτό που διάβασα αξίζει:
Σχόλια
0 σχόλια
Απόκτησε πρόσβαση στον λογαριασμό σου και πρόσθεσε το σχόλιό σου
Ανθρώπινη συμπεριφορά
Κάνε εγγραφή στο Newsletter
Διάβασε ενδιαφέροντα άρθρα από όσους συνεισφέρουν στην κοινότητα του Poudouleveis.gr