Μοιράσου
Πλήρης Οδηγός για Συμβουλές για Εργαζόμενους: Πώς να Εργάζεστε Καλύτερα & Να Ενισχύετε την Παραγωγικότητα
Το πρόβλημα με τους μη παραγωγικούς υπαλλήλους
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να μειώσουν τη παραγωγικότητα των υπαλλήλων σε έναν οργανισμό. Η έλλειψη κατανόησης των καθηκόντων τους, η μη διαθεσιμότητα κατάλληλων εργαλείων, αλλά και η εργασία σε μη παραγωγικό ή κατάλληλο εργασιακό περιβάλλον είναι κάποια από τα πιο συχνά αίτια. Πως λοιπόν μπορεί μια εταιρεία να ενισχύσει την παραγωγικότητα των υπαλλήλων της;
Οι εταιρείες σήμερα πρέπει διαρκώς να αναζητούν νέους τρόπους για την αύξηση της παραγωγικότητας, αλλά και της αποδοτικότητας των εργαζομένων της. Οι εργοδότες θα πρέπει να είναι σίγουροι ότι ο εκάστοτε υπάλληλος τους, γνωρίζει καλά τί αναμένεται από αυτόν. Είναι σημαντικό επίσης, να υπάρχουν οι κατάλληλοι χώροι εργασίας, όπου μπορούν οι εργαζόμενοι να συνεργαστούν ομαλά μεταξύ τους και να δημιουργείται έτσι μια καλή αίσθηση ομαδικής εργασίας.
Ας αναλύσουμε όμως το θέμα από την αρχή, ποιές είναι συνήθως οι αιτίες που οδηγούν στη μείωση της παραγωγικότητας;
Ποιες είναι οι αιτίες της μείωσης της παραγωγικότητας στην εργασία;
Η ύπαρξη μη παραγωγικών εργαζομένων δεν οφείλεται σε ένα μεμονωμένο παράγοντα, αλλά μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους:
- Δεν αισθάνονται την ανάγκη να κάνουν τη δουλειά
Μπορεί η εξέλιξη της τεχνολογίας και τα εργαλεία που διατίθενται πια στους υπαλλήλους να τους βοηθούν πράγματι σημαντικά, από την άλλη όμως, μπορεί να οδηγήσει και στο αντίθετο αποτέλεσμα. Όταν σημερα μια εργασία μπορεί να εκτελεστεί από κάποια μορφή τεχνολογίας, οδηγεί τους υπαλλήλους και οι ίδιοι να απαξιώνουν τη σημασία της εργασίας τους, αλλά και οι εργοδότες να απαξιώνουν την συμβολή των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι μπορεί να νιώθουν αγανακτισμένοι και σε ένα βαθμό άχρηστοι, ότι η δουλειά τους δεν χρειάζεται πλέον, διότι η δουλεία τους μπορεί να γίνει σε πολύ λιγότερο χρόνο και χωρίς κανένα κόστος.
- Δυσπιστία στη διαχείριση και την ηγεσία
Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια αυξανόμενη δυσπιστία στη διοίκηση και την ηγεσία. Αυτή η τάση έχει παρατηρηθεί σε όλους τους κλάδους και γίνεται όλο και πιο κοινό ζήτημα. Η έλλειψη εμπιστοσύνης από την πλευρά των υπαλλήλων προς την ηγεσία μιας εταιρείας, μπορεί να προκαλέσει πολλά και διαφορετικά προβλήματα. Το βασικότερο είναι ότι οι εργαζόμενοι αμφιβάλλουν διαρκώς για την επιλογή τους να παραμείνουν στην εκάστοτε εταιρεία και η παραγωγική τους συμβολή εξασθενεί μέρα με τη μέρα. Ακόμη, οι εργαζόμενοι αποκτούν λιγότερη δέσμευση με τον οργανισμό στον οποίο ανήκουν και έτσι δεν τους είναι τίποτα να τον εγκαταλείψουν ανα πάσα στιγμή.
- Έλλειψη συνεργασίας από τους συναδέλφους
Συνήθως υπάρχουν δύο τύποι εργαζομένων: εκείνοι που προτιμούν να εργάζονται μόνοι τους και να ολοκληρώνουν μια εργασία ατομικά, αλλά και αυτοί που προτιμούν να συνεργάζονται με τους συναδέλφους τους για τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους. Οι άνθρωποι που εργάζονται μόνοι τους, συχνά δεν έχουν τον απαραίτητο διαθέσιμο χρόνο ή την απαιτούμενη ενέργεια να εκτελούν σωστά όλα τα απαραίτητα βήματα ενός έργου, έτσι δεν είναι λίγες οι φορές που το αίσθημα της ανεπάρκειας και της απογοήτευσης τους καταλαμβάνει και έτσι όχι μόνο δεν είναι το ίδιο παραγωγικοί, αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να εγκαταλείψουν τις εργασίες τους.
- Κακό εργασιακό κλίμα
Η αδυναμία συγκέντρωσης που οδηγεί στη συνολική μείωση της παραγωγικότητας στην εργασία, μπορεί να συνδέεται και με το κακό εργασιακό κλίμα στο εσωτερικό της εταιρείας. Για παράδειγμα, οι μη παραγωγικοί χώροι εργασίας, με λιγοστό φως και ψυχρή ατμόσφαιρα, ωθεί τους εργαζομένους στο αίσθημα της φυγής. Ακόμη, αν μια εταιρεία δεν έχει καθολου ανθρωποκεντρική προσέγγιση και δεν υπάρχει σεβασμός ανάμεσα στο διαχωρισμό της προσωπικής και εργασιακής ζωής, δημιουργείται μια τοξική κουλτούρα στον χώρο εργασίας και η παραγωγικότητα, αλλα και η επιθυμία για εργασία εξασθενούν. Επιπλέον οι σχέσεις μεταξύ συναδέλφων είναι πολύ σημαντικές. Αν μια ομάδα ανθρώπων δεν μπορεί να συνεργαστεί ομαλά και η επικοινωνία είναι προβληματική όχι μόνο δεν εκτελούνται τα εργασιακά καθήκοντα τους, αλλά και το εργασιακό κλίμα υπονομεύεται συνολικά.
Ενώ η ευθύνη του ατόμου για τη δική του παραγωγικότητα και την εξέλιξη της σταδιοδρομίας είναι σημαντική, υπάρχουν πολλά που μπορούν να κάνουν οι εργοδότες για να βοηθήσουν τους υπαλλήλους να είναι πιο αφοσιωμένοι στο χώρο εργασίας.
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα των εργαζομένων;
Οι εταιρείες λοιπόν πρέπει από την πλευρά τους να συμβάλουν, αλλά και οι υπάλληλοι τους με δική τους προσωπική συνδρομή, να διατηρούν και να αυξάνουν της παραγωγικότητα. Η εργασιακή κουλτούρα είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό κάθε εταιρείας. Κάποιοι ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους να εργάζονται από το σπίτι, ενώ άλλοι δεν επιτρέπουν στους υπαλλήλους τους να έχουν πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο γραφείο.
Οι συμβουλές σε αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσουν να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και να γίνετε πιο παραγωγικοί.
Συμβουλές για εργαζομένους: καλύτερη εργασία και διαχείριση στο σύγχρονο εργασιακό χώρο
Τι εννοούμε με τον όρο «συμβουλές»;
Οι συμβουλές είναι οι μικρές ενέργειες που κάνουν οι εργαζόμενοι για να βοηθήσουν την εταιρεία τους να εξελιχθεί. Διαφέρουν από τα κομπλιμέντα καθώς δεν αφορούν το πώς νιώθει ο εργαζόμενος. Αντίθετα, παρακινούνται από την επιθυμία να δουν την εταιρεία να πετυχαίνει και είναι συνήθως χαμηλού κινδύνου με χαμηλό κόστος.
Οι συμβουλές μπορούν να ταξινομηθούν σε δύο κύριες κατηγορίες: ενεργητικές και παθητικές. Οι παθητικές συμβουλές περιλαμβάνουν πράγματα όπως η ανάληψη πρωτοβουλιών σε συναντήσεις ή να προσφέρεται ο εργαζόμενος να βοηθήσει χωρίς να του ζητηθεί. Οι ενεργές συμβουλές περιλαμβάνουν πράγματα όπως να γράψετε μια συστατική επιστολή για έναν συνάδελφο ή να βοηθήσετε με κάποια δουλειά στη κουζίνα της εταιρειας. Να αναλάβετε δράση για λογαριασμό κάποιου άλλου, αντί να του ζητήσετε να κάνει κάτι.
Ακούστε προσεκτικά τους ανθρώπους που συνεργάζεστε
Οι εργαζόμενοι είναι η ραχοκοκαλιά κάθε εταιρείας. Είναι υπεύθυνοι για την εκτέλεση των καθηκόντων που απαιτούνται από τα αφεντικά τους, χωρίς να κάνουν πολλά λάθη. Ωστόσο, το να είσαι καλός υπάλληλος δεν περιορίζεται μόνο στο να παραδίδεις εργασίες στην ώρα τους. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνει ένας υπάλληλος για να ικανοποιεί το αφεντικό του και παράλληλα να εξασφαλίσει, ότι θα έχει δουλειά για τα επόμενα χρόνια.
Ακούστε προσεκτικά τους άλλους, όχι μόνο τους εργοδότες σας, αλλά και τους συναδέλφους και τους πελάτες με τους οποίους συνεργάζεστε. Έτσι, η πιθανότητα λαθών περιορίζεται σημαντικά και οι συνεχόμενη επικοινωνία μαζί τους μειώνεται.
Εθιμοτυπία στο γραφείο
Η εθιμοτυπία στο γραφείο μπορεί να γίνει ένα ευαίσθητο θέμα. Είναι σημαντικό να κατανοούμε τη διαφορά ανάμεσα στο τι είναι κατάλληλο και τι όχι. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι οδηγιών εθιμοτυπίας στο χώρο εργασίας, όπως ενδυματολογικός κώδικας, κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και χρήση email / τηλεφώνου. Η εθιμοτυπία, καθορίζει τον τόνο για το πώς λειτουργεί μια επιχείρηση και τις εσωτερικές, αλλά και εξωτερικές διαδικασίες που ακολουθεί.
Τα βασικά της σωστής διαχείρισης του χρόνου
Μερικοί άνθρωποι δυσκολεύονται με τη διαχείριση του χρόνου επειδή δεν προγραμματίζουν τις εργασίες τους σωστά. Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε την ημέρα σας και να υπολογίσετε πότε είναι οι καλύτερες ώρες για να αντιμετωπίσετε διάφορες εργασίες που πρέπει να εκτελεστούν.
- Αντιληφθείτε ποια ώρα της ημέρας, επιτρέπει τη βέλτιστη εστίαση στην εργασία σας.
- Κατανείμετε τις εργασίες σας, με προτεραιότητα αυτές που απαιτούν περισσότερη προσοχή και χρόνο.
- Δώστε προτεραιότητα σε εργασίες που απαιτούν περισσότερες πληροφορίες, ειδικά εάν είναι επείγουσες ή πιο σημαντικές.
Ο απόλυτος οδηγός για απομακρυσμένη εργασία
Τι είναι η εργασία από το σπίτι;
Η εργασία από το σπίτι είναι ένας τρόπος ζωής που πολλοί από εμάς βρίσκουμε ελκυστικό, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να ανταπεξέλθουμε σωστά. Το να εργάζεστε από το σπίτι και να μπορείτε να οριοθετείτε το χρόνο και τις εργασίες σας μόνος σας δεν μπορούν όλοι να το διαχειριστούν σωστά.
Οφέλη από την εξ αποστάσεως εργασία
Οι εταιρείες πλέον, έχουν υιοθετήσει ένα μεικτό μοντέλο εργασίας, από κοντά και απομακρυσμένα. Η αύξηση της εξ αποστάσεως εργασίας έχει αποδοθεί σε διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της επιθυμίας για μεγαλύτερη ισορροπία μεταξύ εργασίας και ζωής και της ανάγκης για πιο ευέλικτο ωράριο εργασίας.
Βέβαια, η εξ αποστάσεως εργασία μπορεί να είναι μια ευεργετική διευθέτηση, αλλά μπορεί να έχει και την αρνητική της πλευρά. Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι μπορεί να χάσουν την κοινωνική αλληλεπίδραση και τη συντροφικότητα στο γραφείο, ενώ άλλοι μπορεί να δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν την καθημερινή τους εργασία χωρίς άμεση επίβλεψη από τον διευθυντή ή τους συναδέλφους τους.
Πώς να βρείτε μια απομακρυσμένη εργασία που σας ταιριάζει
Αν έχετε κατασταλάξει ότι η απομακρυσμένη εργασία είναι αποδοτική και παραγωγική για εσάς, τότε φροντίστε να βρείτε αυτή που σας ταιριάζει για να διατηρείται η ισορροπία που επιθυμείτε. Για να επιλέξετε την πιο κοντινή στις αναγκες σας απομακρυσμένη εργασία σας, μπορείτε να:
1) Αναζήτηση εταιρειών με μεγάλα απομακρυσμένα οφέλη
3) Αφιερώστε χρόνο ερευνώντας συγκεκριμένες εταιρείες και επιδιώξτε επαφή μαζί τους
4) Κοιτάξτε τις προτιμήσεις σας και δείτε τι είδους εταιρεία θα ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας
5) Συνδεθείτε με άτομα που εργάζονται αυτήν τη στιγμή σε αντίστοιχες εταιρείες και ρωτήστε σχετικά με αυτά που θέλετε να μάθετε.
Συμπέρασμα:
Το να είστε ένας αφοσιωμένος και παραγωγικός εργαζόμενος, δεν εξαρτάται μόνο από την εταιρεία στην οποία ανήκετε, ούτε από το που εργάζεστε. Είναι μεγάλης σημασίας και η προσωπική συνδρομή και προσπάθεια που καταβάλει ο καθένας μας. Για να επιτευχθεί μια συνολική υγιής εργασιακή κουλτούρα, η συλλογική συμβολή είναι ζωτικής σημασίας. Μόνο έτσι μπορεί μια εταιρεία, αλλά και τα μέλη της να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν ουσιαστικά.
Μοιράσου
Αυτό που διάβασα αξίζει:
Σχόλια
0 σχόλια
Απόκτησε πρόσβαση στον λογαριασμό σου και πρόσθεσε το σχόλιό σου
Βρες εργασία
Κάνε εγγραφή στο Newsletter
Διάβασε ενδιαφέροντα άρθρα από όσους συνεισφέρουν στην κοινότητα του Poudouleveis.gr