Σε λιγότερο από 20 χρόνια από την ίδρυσή της, η CQS κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, στον τομέα της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
Διευρύνοντας την επιχειρηματική της δραστηριότητα, διατηρεί και επεκτείνει την πελατειακή της βάση, που απαρτίζεται από τις μεγαλύτερες εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής, της ενέργειας, της λιανικής, της τραπεζικής και της ασφαλιστικής αγοράς.
Με γνώμονα την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών, η CQS έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη κορυφαίων επιχειρήσεων, καταγράφοντας σημαντική ανάπτυξη σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, που σήμερα ξεπερνά τους 1.300 εργαζομένους, σε 45 πόλεις της ελληνικής περιφέρειας.
Βασικός πυλώνας ανάπτυξης της CQS είναι η παγίωση μιας εταιρικής κουλτούρας που διευρύνεται στη βάση ενός ευχάριστου εργασιακού περιβάλλοντος για τους ανθρώπους της. Έτσι, από το 2017, εφαρμόζεται το πρόγραμμα «Δημιουργούμε αξία μαζί με τους ανθρώπους μας», με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των μελών της CQS και την προώθηση της ομαδικότητας, μέσα από δράσεις ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, που αφορούν τους ανθρώπους της εταιρείας και τις οικογένειές τους.
Το ενδιαφέρον για τους ανθρώπους και την κοινωνία και η αμοιβαία εμπιστοσύνη αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για την εταιρεία και τις εταιρικές της αξίες.