Η CQS διακρίθηκε στα «Customer Service Awards 2020» του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, τον θεσμό που επιβραβεύει τις εταιρείες που προβάλλουν καινοτόμες πρακτικές, συμβάλλοντας στην καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη.
Customer Distinction Award
Την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου, η CQS απέσπασε το «Customer Distinction Award» στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο», στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την εταιρεία ΟΠΑΠ. Διακρίθηκε ανάμεσα σε 9 υποψηφιότητες, αναδεικνύοντας αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών.
Real–Life Heroes Award
Στο πλαίσιο των «Customer Service Awards 2020», ειδικά για τη φετινή χρονιά και λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πανδημίας Covid-19, θεσπίστηκε το Βραβείο «Ήρωες της Εξυπηρέτησης». Κάθε εταιρεία που πήρε μέρος στο θεσμό, είχε την ευκαιρία να βραβεύσει και να τιμήσει τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης.
Στη CQS, το βραβείο «Ήρωες της Εξυπηρέτησης» απονεμήθηκε στην κ. Δέσποινα Βένδρα, Operations Manager, για την αδιάλειπτη προσφορά της στην εξυπηρέτηση των πελατών.