Η CQS, συμμετέχει για 6η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, προγραμματίσαμε μια σειρά από δράσεις με στόχο την αναγνώριση της συμβολής των ανθρώπων μας που καθημερινά δημιουργούν εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης!
Ξεκινήσαμε στολίζοντας τα κτήριά μας! Με πάνω από 1.300 ανθρώπους στις ομάδες μας, φουσκώσαμε μπαλόνια που διακοσμούσαν τα γραφεία μας καθ’ όλη τη διάρκεια της γιορτινής εβδομάδας!
Γιορτάσαμε την πρώτη ημέρα επαναφέροντας τον γευστικό διαγωνισμό στα TGI Friday’s, κληρώνοντας 2 τυχερούς νικητές!
Την Τρίτη, βγάλαμε εντυπωσιακές φωτογραφίες στα ειδικά διαμορφωμένα photo booth corners στην Νέα Ιωνία και στην Λεωφ. Αθηνών, ενώ την Τετάρτη ανακαλύψαμε το επικοινωνιακό προφίλ κάθε μέλους της ομάδας μας με το πιο fun εκπαιδευτικό υλικό!
Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει η αναγνώριση και η απόδοση του βραβείου Real Life Hero Award στην μακροβιότερη συνεργάτιδά μας, αναγνωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την πολύτιμη προσφορά της!
Η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια μεγάλη έκπληξη για όλους! Με το «The Bronx Van», φτιάξαμε τα πιο δροσερά mocktails εμπνευσμένα από όλη την ομάδα μας και τα απολαύσαμε όλοι μαζί διασκεδάζοντας υπό τον ήχο της μουσικής που συνόδευε την γιορτινή ατμόσφαιρα!
Στη CQS εφαρμόζουμε πιστά μία ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, όπου πρωταγωνιστούν το ήθος, η συνέπεια και ο σεβασμός προς τους συνεργάτες μας!
Γιατί, για τη CQS ξέρουμε ότι: «Στην εξυπηρέτηση συνεχίζουμε, εξελισσόμαστε και γιορτάζουμε όλοι μαζί!»