Η ομάδα της CQS συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022
Η CQS, στο πλαίσιο της 6ης συμμετοχής της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), από τις 3 έως τις 8 Οκτωβρίου 2022, ανέπτυξε πολλαπλές δράσεις θέτοντας στο επίκεντρο την αξία της εξυπηρέτησης και επιβραβεύοντας τους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά για την υποστήριξη του πελάτη.
Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με ένα γευστικό κέρασμα, εκτυπώσαμε εντυπωσιακές φωτογραφίες στα διαμορφωμένα photo booth corners, συζητήσαμε για τη σημασία της άσκησης και της ισορροπημένης διατροφής στην καθημερινότητά μας, ανακαλύψαμε τρόπους να διαχειριστούμε τα συναισθήματά μας μοιράζοντας antistress balls και ανανεώσαμε για μια ακόμη χρονιά την αγαπημένη γευστική ενέργεια «Let’s have fun on Fridays», ανακοινώνοντας 2 τυχερούς που θα επισκεφτούν τα «TGI Friday’s».
Η ανταπόκριση που λάβαμε από τους ανθρώπους μας ήταν μεγάλη και αυτό μας δίνει κίνητρο να οργανώσουμε ακόμη περισσότερες δράσεις την επόμενη χρονιά.