Συμμετείχαμε για 3η χρονιά μαζί με περισσότερες από 80 ελληνικές εταιρείες
Η CQS συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Προάγοντας την αξία της υψηλής εξυπηρέτησης και επιβραβεύοντας τους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινή για την υποστήριξη του πελάτη, η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην ανάδειξη των καλύτερων χαρακτηριστικών της ομάδας της.
Η έμφαση στη διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου ικανοποίησης των εργαζομένων, το οποίο επιτυγχάνεται μέσα από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, ενισχύει το στόχο της εταιρείας για αποτελεσματική και ποιοτική εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών.