Η CQS συμμετείχε για 2η χρονιά στη πιο σημαντική διοργάνωση για την εξυπηρέτηση πελατών στη χώρα μας
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ) γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με δράσεις για όλους και τη συμμετοχή περισσότερων από 80 εταιρειών. Με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την υποστήριξη του πελάτη, η CQS συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Οι δράσεις της ομάδας μας με βραβεύσεις, διαγωνισμούς και ευχάριστες εκπλήξεις επικεντρώθηκαν στους ανθρώπους της CQS με βασικό στόχο τη θετική ενέργεια όλης της ομάδας.